10 days !!!

planetFigure

Help Support planetFigure:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

vergilius

A Fixture
Ladies and gentleman

check your cars, buy snow chains or make a train reservation and pack your bags because in 10 days the great AMSS show in Antwerp will take place !!!

It's a pity I can't make it to the show, have to bring my wife to the airport on that sunday.

Bring here to Brussel. On the way back home you pass the Show.
See you then :) :) :) :)
And there is always the Saturday

Unfortunately she is flying from Germany ;) , but to come on Saturday crossed my mind but it will be to complicated and to much travelling for my little son.
I will there be next year.

Vergilius en Marc,

hier is in ieder geval een knoop door gehakt.:D
Wij (mijn vriendin en ikke) komen op de zaterdag, echter ik heb later op de dag een Blues festival:cool: te bezoeken.
Op de zondag is onmogelijk want dan speelt Feyenoord en da's HEILIG.:rolleyes:
Wat zijn de openingstijden ?

Groet Willem

Wie gaat er nu naar de voetbal?
Trouwens vorig jaar waren ze naast de wedstrijd ook aant voetballen. Daar ligt namelijk een voetbalveld.
Dus kom maar af !

Vergilius en Marc,

hier is in ieder geval een knoop door gehakt.:D
Wij (mijn vriendin en ikke) komen op de zaterdag, echter ik heb later op de dag een Blues festival:cool: te bezoeken.
Op de zondag is onmogelijk want dan speelt Feyenoord en da's HEILIG.:rolleyes:
Wat zijn de openingstijden ?

Groet Willem

Willem,
Is dat het bluesfestival in Vlaardingen. Gelukkige man. Ik heb ook moeten kiezen dit jaar. De Ronde van Vlaanderen fietsen op zaterdag, of naar het bluesfestival in Vlaardingen of mijn club bijstaan. Het laatste vond ik het belangrijkst.
We verwelkomen je graag vanaf 12:00 tot 18:00. Dus met die blues zit je nog goed.
Hier is nog een linkje: www.amss.be
of voor alle wetenswaardigheden van de show.
http://home.scarlet.be/~av584158/Tekst/BoekjeN.F.pdf

marc

Marc,
het bluesfestival is hier in Ridderkerk en start op 15.00 maar is dus niet noodzakelijk het tijdstip dat ik er moet zijn.
De ronde rijden zit er voor mij dit jaar ook niet in (heb niet door kunnen trainen)

tot ziens ,Willem

Vergilius en Marc,
I will bee there with my "Painting Familly" ....... See you next Wekkend.

tot ziens op de zaterdag, myn vrienden

Francis

Back