For Sale 1870 figures for sale !

planetFigure

Help Support planetFigure:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Zastrow.cuirassier

PlanetFigure Supporter
Hendaye, Spain Border, " Pays Basque", France
Continuing my cleaning of my grey army .
Soldiers SGF :
- SO-33 54mm metal figures (2 heads) Prussian Garde Jäger Bataillon 1870-71, 17€
- SO-35 54mm metal figures French Cuirassier 2nd Regiment Foreschwiller 1870, 17€
- SO-33 54mm metal figures Prussian Dragoon 3rd Regiment 1870-71, 17€
Complete, box only used by time, photos at the end of the thread
Shipping UE 4,10€/ USA.Canada.Australia.New-Zealand, Hong-Kong 5,60€
For some countries (East Europa, Russia, ASIA, AFRICA, Greece, Italy...only registered add 4,30€)
I will combinate shipping
Metal Modeles :
- MM66 54mm metal figure, sculpted by Raul Garcia Latorre, Officier de Dragons (France) 1870 18€
Photo at the end of the thread
Shipping UE 2€/ USA.Canada.Australia.New-Zealand, Hong-Kong 3€
For some countries (East Europa, Russia, ASIA, AFRICA, Greece, Italy...only registered add 4,30€)
F.M Beneito :
Out of production and quite rare :
40mm vignette, metal, 4 figures and a horse, Saint Privat, death of Commandant Berbegier , 70° Line infantry regiment (inspired by Edouard DETAILLE paint), 55€
Photo at the end of the thread
Shipping UE 6,10€/ USA.Canada.Australia.New-Zealand, Hong-Kong 7,50€
MMA :
54-065( 2 boxes) 54mm resin vignette, 2 french (Officer & dead infantryman), one mounted Prussian Hulan, Battle of Vionville 1870. 50€
I received it directly from MMA, horses legs breaks, but can be repare without any problem (-fit perfectly)
Photos at the end of the thread
Shipping UE 6,10€/ USA.Canada.Australia.New-Zealand, Hong-Kong 7,50€
Paypal prefered
Please send PM for all details!

SOLDIERS 54mm Prussian Garde Jager 1870 (11).JPGSOLDIERS 54mm French Cuirassier 1870.JPGSOLDIERS 54mm Prussian Dragoon 1870.JPGBENEITO 40mm Saint Privat 1870.JPGBENEITO 40mm Saint Privat 1870 (4).JPGMMA 54mm Bataille de Vionville 1870 (2).JPGMMA 54mm Bataille de Vionville 1870 (3).JPG

Hello,
Décidemment, le monde de la Figurine est petit avec le Net .... Je réside en Guyane et nous avons eu
un contact récent sur un site d'enchère très connu ...
Je suis intéressé par LO 33 ( jager batalion) et SO33 ( Dragon prussien)
, merci de m'indiquer les frais de port.

Cordialement
Maurice

Re ... Tant qu'à faire affaire ... autant bien le faire .
Je serai aussi preneur de la scénette MMA: 54-065- de 3 personnages "Bataille de Vionville .1870 "

Merci de m'indiquer un total d'expédition ( DOM- Guyane Française )

Cordialement
Maurice

Et oui le monde est petit.
Pour info, le cuirassier n'a pas été acheté.
Pour la Guyane, la je doit envoyer en colissimo, avec l'emballage je suis entre 0,500 et 1kg, alors deux chois, recommandé R2 16,10€ ou colissimo normal OM 12,70€
A vous de voir .
Essayez de me contacter pour tout mettre en place par message privé (in box) ou par mon mail personnel:
[email protected].
Cordialement.
L.R

Back