Can you help please

planetFigure

Help Support planetFigure:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Brabantje

Active Member
Just returned to Figure painting... two weeks ago.... after 38 years ...How things have changed over the years....that's another story.....my question Guys really hope someone can help......I'm trying to find somewhere here in the Nederlands where I can purchase 90/120/200 mm Napoleonic Figures I know UK have loads of places....but due to the costs.......but really need to find a supplier here.......thanks for taking time out to read this.......appreciated Mike

Some UK companies are post free and with the pound depreciating against the euro prices should be competitive. There are a few painters from Holland on here hopefully they will have some suggestions. Sadly most purchases are on line these days, the shops have mainly disappeared. So it's probably going to be the internet or a modelling show such as Eindhoven in October

Tecumsea.....Many thanks for your input appreciate it and agree with you most shop as such are gone in the digital world and online is the norm.......hopefully someone will help Regards Mike

Brabantje,

Ik dacht dat CGS (die zeer mooie nappi figuren heeft in 120 (heb er zelf al een paar gedaan)) gratis verstuurde. Maar duur is het niet.
Ook zeer mooie modellen en zeker geen verzendkosten is Mitches Military Modelling oftewel MMM.
Anders moet je wachten tot Scale Moddeling Challenge in Eindhoven.
ben nu op mijn werk, maar kan thuis wel even kijken welke mooie grote modellen uitbrengen.

Marc

Welcome back Mike.

There is also a model show in Antwerp earlier in the year which many will know of. Although a general model show, the list of traders from last years event could be useful.

Paul.

Hoi,
Een adresje in Nederland waar je voor jouw figurenwensen terecht kan: is er niet. Ik heb dan mainstream merken voor ogen als Pegaso, Romeo, Andrea etc. . Vroeger was er La Grande Armee in Den Haag maar dat is allemaal geschiedenis. Per post bestellen in Engeland is een optie.

Je kan ook eens kijken bij http://www.art-girona.com/ in Spanje. Een van de laatste echte winkels die alleen figuren verkopen. Heel betrouwbaar en de verzendkosten zijn zoals hier in Nederland. Figuren zelf zijn qua prijs overal in Europa vergelijkbaar.Maar ja zeker in de schalen die jij zoekt hangt daar een prijskaartje aan.

En anders is het wachten op SMC in het najaar of zoals Paul hierboven suggereert AMS.

Je kan ook 'Market and Comissions' op PF in de gaten houden. Ik zou voorzichting zijn met Ebay aanbiedingen. Daar zitten veel illegale kopieen tussen. Vooral Napoleontische onderwerpen zijn erg geliefd bij piraten.

Succes

Paul

Paul heel hartelijk bedankt ja echte moelijk om hier te vind ik ben eens met u over de prijskaartjes....soms duur
zo ik denk misschien busts of Fantastsy juist een goedeidiee van Paul boven ....groetjes mike

Back