Completed cicus trench 1916

planetFigure

Help Support planetFigure:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

fbackaert

Active Member
and the promised second one,

Bey
Fernand
Brussels
circus.jpg

all right my friends I try to make some other pictures it will be more difficult than create, but I try.
Dan, scale 45 mm

Hello Marc,
neen het is gesulpteerd, voor de wapens en zo voort het ik noch oude airfix dozen. de rest dratjes en milliput. In de twee busten die ook te zien zijn, is het uitsluitend milliput, mag ik twee vraagjes stellen Marc, wat zijn in Nederland de clubs die aan figurinen doen, zijn her daar wedstrijden, en....wat is en SBS, dat ken ik niet.
Is u antwoord te lang kunt u mij op mijn mail antwoorden.
Marc zou ik soms fouten maken met het nederlands korigeer het maar weet U voor mij is dat ook een heel goede houfening.
Beste
Fernand

Hello to all, hello Pete.

Yes, mayby but I never think abouth that, when it will be done and when it pleases me, we will see and think about it.

Tanks a lot
Friendly
Fernand

Fernand,
Je Nederlands is goed genoeg. De figuren spreken voor zich. Bij mijn weten is er geen Nederlandse club die uitsluitend figuren doet. Daarom ben ikzelf lid van de AMSS (Antwerp Model Soldier Society)..
Een SBS wil zeggen: Side by Side m.a.w. je schildert of sculpteert wat en dat laat je dan zien op de site. Het is heel erg leerzaam, ook voor jezelf omdat je van de "groten der aarde" direkt kommentaar krijgt waar je, je voordeel mee kan doen. Ikzelf zal ook is wat moeten sculpteren. WW I figuren zijn niet erg gemakkelijk te koop.

Marc

Hello Marc dank voor je antwoorden, lied in Antwerpen, by mijn vriend Ramir, ik kon er niet met de laatste wedstrijd, zie in je op einde van de maand in Brussels meschien aan de SBF wedstrijd kunnen wij even over schulpteren praten.
Ik zal heerst wel aan goede photos te maken moeten denken voor ik ze op het net plaats die hier waren ''lukelingen'' in en heel reeks.
Beste
Fernand

Mes félicitations, Fernand, pour ce petit diorama plein de bruit et de fureur!

J'espère qu'il sera prêt pour l'exposition de la SBF et que nous pourrons l'admirer 'live'. :)

Very dynamic and expressive vignette, Fernand. I hope it will be finished for the GREAT EVENT: the SBF (Société Belge des Figurinistes) show in Brussels which will take place late April (in a few weeks :eek:).

Quang

Hello Quang,
merçi, merçi, me revoilà a créer eeeeet peindre.
Si il est terminé sur qu'il y sera,sinon ce sera une autre fois.
Thanks a los Quang, of course, if it is finished it will be there, if not, it will be for another contest, you know me, I take my time.
Yes Roc and it tels a real one that realy append in 1916 at the Somme have a look on
http://www.1914-1918.net/Diaries/wardiary-2rir.htm
at the 14 of july 1916.
Fellows, I don't foget the other picture.
Bye, bye
Fernand

Back