New releases - Napoleonic Cavalry

planetFigure

Help Support planetFigure:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Bonjour à tous,
Je suis ravi de vous présenter mes premières figurines, réalisées avec soin et passion. Parmi celles-ci, vous trouverez un cuirassier de 1810 et un officier carabinier de 1810, deux représentations emblématiques de l'époque napoléonienne.

Hi there all I am delighted to present you my first figurines, made with care and passion. Among these, you will find a cuirassier from 1810 and a carabiniere officer from 1810, two emblematic representations of the Napoleonic era

cuirassier_01.jpg
cuirassier_02.jpg
cuirassier_03.jpg
cuirassier01.jpg
carabinier01 copie.jpg
carabinier02 copie.jpg
carabinier04 copie.jpg

Claude
Merci de partager la nouvelle
Quelles sont les balances disponibles?
Y a-t-il des bustes possibles? Comment les gens commandent-ils le,?
Présentez-vous sur le forum Welcome Aboard Bonne sortie
Nap

Claude
Thank you for sharing the news
What scales are available?
Are there possible busts?
How do people order the,do Introduce yourself on the Welcome Aboard forum
Happy releasing
Nap

Quelles belles figurines! J'ai hâte de pouvoir les acheter dans un avenir très proche. Veuillez nous dire comment nous pourrions les obtenir.

Richard.

Bonjour,
Je suis un grand fan de l'histoire, en particulier du 1er Empire. Expert en modélisation 3D, je travaille dans l'industrie du cinéma depuis 27 ans, où je crée des personnages et des objets en 3D.
En ce qui concerne les figurines, elles sont disponibles en tailles 75 mm et 95 mm. Pour l'instant, je les fabrique sur commande. Encore un peu de patience, elles seront bientôt disponibles sur mon site.

Hello,
I am a big fan of history, particularly the First Empire. As an expert in 3D modeling, I have been working in the film industry for 27 years, creating characters and objects in 3D.
Regarding the figurines, they are available in 75 mm and 95 mm sizes. For now, I make them to order. Please be patient, they will soon be available on my website.

Bonjour,
Je suis un grand fan de l'histoire, en particulier du 1er Empire. Expert en modélisation 3D, je travaille dans l'industrie du cinéma depuis 27 ans, où je crée des personnages et des objets en 3D.
En ce qui concerne les figurines, elles sont disponibles en tailles 75 mm et 95 mm. Pour l'instant, je les fabrique sur commande. Encore un peu de patience, elles seront bientôt disponibles sur mon site.

Hello,
I am a big fan of history, particularly the First Empire. As an expert in 3D modeling, I have been working in the film industry for 27 years, creating characters and objects in 3D.
Regarding the figurines, they are available in 75 mm and 95 mm sizes. For now, I make them to order. Please be patient, they will soon be available on my website.

These are beautifully sculpted figures. It's good to know that the larger one is 90mm. Do you plan a 120mm or larger version in the future as well?
Gerry

The Cuirassier is fabulous, such character in the face. As Nap has said it would make a superb bust.

Malc

Superb!!! Despite saying no more purchases until I get through an extensive grey army, these are very tempting, very, very, very tempting.

Back