Alex Lopez
A Fixture
Sorry, my log.Originally posted by Guest@Aug 26 2004, 04:30 PM
Bien Joaquin! Si esto haces para relajarte... Deberìas relajarte mas a menudo :lol:
Alex.
Sorry, my log.Originally posted by Guest@Aug 26 2004, 04:30 PM
Bien Joaquin! Si esto haces para relajarte... Deberìas relajarte mas a menudo :lol:
Alex.
Good idea and good work, do you have more pics?Originally posted by JohnLea@Aug 27 2004, 12:59 PM
An in progress shot of a similar subject from a friend of mine;
To smooth out the Sculpey I use a brush with a little of corporal oil.Originally posted by Anders Heintz@Aug 28 2004, 09:23 PM
Excellent!!
How do you smooth out the sculpey when you work the folds and what tools do you use when making them?
El Magic Sculp esta bien para escalas mas pequeñas, aunque yo uso el milliput, porque el Magic es un poco translucido y no te deja ver bien los volumenes.Originally posted by Ernest@Aug 30 2004, 03:35 PM
coño Joaquin que bien esta quedando! alguna tecnica especial en el uso de la masilla?, yo trabajo con MagicSculpt...la recomiendas??
Felicidades por el buen trabajo
Saludos
Ernesto
Joaquin, Excellent work. If I understand correctly from you above post , you use some sort of oil to smooth your work in sculpey? (I used an online translator). What type of oil do you use?Originally posted by Joaquin Palacios@Aug 31 2004, 04:10 PM
El Magic Sculp esta bien para escalas mas pequeñas, aunque yo uso el milliput, porque el Magic es un poco translucido y no te deja ver bien los volumenes.
Con respecto al Super Sculpey yo lo trabajo con espatula y pincel humedecido en aceite corporal, por lo demas, es como la plastilina.